Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Соколюк О. М. 
Включення мережних соціальних сервісів у діючі моделі організації навчання учнів / О. М. Соколюк // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 55, вип. 5. - С. 55-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_55_5_7
Зазначено, що поєднання інформаційно-комунікаційних технологій з педагогічними технологіями навчання сприяє формуванню і розвитку інформаційно-освітнього середовища навчання учнів, а поява і розвиток сервісів мережевих технологій дозволяє розширити рамки традиційного освітнього процесу. Освітня практика застосування засобів мережевих технологій, зокрема соціальних сервісів, знаходиться на етапі формування. Досліджено особливості соціальних сервісів Інтернет з точки зору розвитку інформаційно-освітнього середовища як середовища соціальної взаємодії учнів та появи нових способів їх навчально-пізнавальної діяльності. Виділено групи мережевих соціальних сервісів та організаційних форм навчання, у яких використання відповідних сервісів є педагогічно доцільним.Отмечено, что сочетание информационно-коммуникационных технологий с педагогическими технологиями обучения способствует формированию и развитию информационно-образовательной среды обучения учащихся, а появление и развитие сервисов сетевых технологий позволяет расширить рамки традиционного образовательного процесса. Образовательная практика применения средств сетевых технологий, в частности социальных сервисов, находится на этапе формирования. Исследованы функциональные особенности социальных сервисов Интернет с точки зрения развития информационно-образовательной среды как среды социального взаимодействия учащихся и появления новых способов их учебно-познавательной деятельности. Выделены группы сетевых социальных сервисов и организационных форм обучения, вкоторых использование соответствующих сервисов является педагогически целесообразным.The combination of ICT with pedagogical training technologies promotes to the formation and development of information and educational environment of students' learning, as well as the appearance and development of services of network technologies allows to expand the traditional educational process. Educational practice of networking tools usage, such as social services, is at the stage of formation. In the article the functional features of social Internet services in the context of the informationand educational environment development as an environment of social interaction between students and appearance of new ways of their educational and cognitive activities have been investigated. There are highlighted the groups of social networking services and organizational forms of teaching, in which the use of the relevant services is a pedagogically appropriate.
  Повний текст PDF - 216.41 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Соколюк О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Соколюк О. М. Включення мережних соціальних сервісів у діючі моделі організації навчання учнів / О. М. Соколюк // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 55, вип. 5. - С. 55-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_55_5_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Соколюк Олександра Миколаївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського