Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Балалаєва О. Ю. 
Структурно-організаційні і процесуально-організаційні характеристики проектування електронних освітніх ресурсів / О. Ю. Балалаєва // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 54, вип. 4. - С. 108-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_54_4_11
На основі аналізу психолого-педагогічних джерел й узагальнення наукового досвіду педагогічного проектування визначено структурно-організаційні і процесуально-організаційні характеристики проектування електронних освітніх ресурсів на засадах системного підходу, що дозволило розглянути проектування як багатоаспектний, багаторівневий і багатоетапний процес. Зокрема, наведено характеристики, що описують особливості загальної організації проектування, – аспекти (функціональний, структурний) і рівні (концептуальний, технологічний, операційний, реалізаційний), а також характеристики проектування як процесу – стадії (аналітичну, проектувальну, експериментальну, рефлексивну) й етапи.На основе анализа психолого-педагогических источников и обобщения научного опыта педагогического проектирования определены структурно-организационные и процессуально-организационные характеристики проектирования электронных образовательных ресурсов на основе системного подхода, что позволило рассмотреть проектирование как многоаспектный, многоуровневый и многоэтапный процесс. В частности, приведены характеристики, описывающие особенности общей организации проектирования, – аспекты (функциональный, структурный) и уровни (концептуальный, технологический, операционный, реализационный), а также характеристики проектирования как процесса – стадии (аналитическая, проектировочная, экспериментальная, рефлексивная) и этапы.On the basis of analysis of psychological and pedagogical sources and generalization of scientific experience of pedagogical design certain structural and organizational procedural characteristics of electronic educational resources design on the basis of a systematic approach were determined in the article, which made it possible to consider design as a multi-faceted, multi-level and multi-step process. In particular, characteristics that describe the features of the common organization of the design – aspects (functional, structural) and levels (conceptual, technological, operational, realization), as well as the characteristics of the design as a process – stages (analytical, designing, experimental, reflective) and phases were given.
  Повний текст PDF - 187.908 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Балалаєва О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Балалаєва О. Ю. Структурно-організаційні і процесуально-організаційні характеристики проектування електронних освітніх ресурсів / О. Ю. Балалаєва // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 54, вип. 4. - С. 108-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_54_4_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Балалаєва Олена Юріївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського