Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Щеглова А. О. 
Місце проектного методу для формування і розвитку іншомовної комунікативної компетентності студентів в умовах змішаного навчання / А. О. Щеглова // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 53, вип. 3. - С. 142-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_53_3_14
Досліджено метод проектів у вивченні іноземної мови. Визначено його роль для розвитку комунікативної компетентності студентів. У ході дослідження проаналізовано фактори, які впливають на навички говоріння. Детально охарактеризовано змішане навчання і місце проектно-орiєнтованого методу з використанням мультимедійних технологій як засобу вдосконалення комунікативних умінь і навичок студентів немовних спеціальностей на базі Національного університету харчових технологій. Доведено, що ефективність розвитку навичок говоріння напряму залежить від залученості студентів до поставлених завдань, що повністю охоплюється методом проектів, який якнайкраще гармонує в умовах змішаного навчання.Исследован проектный метод в изучении иностранного языка. Определена его роль для развития коммуникативной компетентности студентов. В ходе исследования проанализированы факторы, влияющие на навыки говорения. Подробно охарактеризована система смешанного обучения и место проектного метода с использованием мультимедийных технологий как средства совершенствования коммуникативных умений и навыков студентов неязыковых специальностей на базе Национального университета пищевых технологий. Доказано, что эффективность развития навыков говорения напрямую зависит от вовлеченности студентов в поставленные задачи, что полностью охватывается методом проектов, который лучшим образом гармонирует в системе смешанного обучения.Project-based method in teaching English is explored in the article. Its role for students' communicative competence development is defined. The study analyzes the factors affecting speaking skills. The article presents the detailed analysis of blended learning system, and project-based method with multimedia technology usage as a means of communication skills improving for students of non-linguistic specialties at the National University of Food Technologies. It has been proved that efficiency of speaking skills directly depends on students' engagement in the tasks, that is fully covered by project method, which is optimum in blended learning system.
  Повний текст PDF - 158.323 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Щеглова А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Щеглова А. О. Місце проектного методу для формування і розвитку іншомовної комунікативної компетентності студентів в умовах змішаного навчання / А. О. Щеглова // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 53, вип. 3. - С. 142-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_53_3_14.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського