Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Когут У. П. 
Фундаментальні поняття як інтегративний компонент організації навчання дослідження операцій майбутніх бакалаврів інформатики / У. П. Когут // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 52, вип. 2. - С. 36-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_52_2_7
Проаналізовано роль фундаментальних понять з дослідження операцій у процесі навчання майбутніх бакалаврів інформатики та на основі аналізу визначено можливі напрямки використання сучасних систем комп’ютерної математики (СКМ) як засобу фундаменталізації навчального процесу. Виокремлення фундаментальних понять дослідження операцій, їх усвідомлення і закріплення через досвід дослідницької діяльності є інтегрувальним компонентом організації навчання, створення міжпредметних зв’язків, формування у студентів цілісної системи знань і уявлень як про теоретичні основи, так і про шляхи застосування одержаних знань на практиці. Також розглянуто роль СКМ у підготовці бакалаврів інформатики, визначено напрями педагогічного використання СКМ у процесі вивчення дослідження операцій.Проанализирована роль фундаментальных понятий исследования операций в процессе обучения будущих бакалавров информатики и на основе анализа определены возможные направления использования современных систем компьютерной математики (СКМ) как средства фундаментализации учебного процесса. Выделение фундаментальных понятий исследования операций, их осознание и закрепление за опыт исследовательской деятельности является интегрируемой компонентом организации обучения, создание межпредметных связей, формирование у студентов целостной системы знаний и представлений как о теоретических основах, так и о путях применения полученных знаний на практике. Также рассмотрена роль СКМ в подготовке бакалавров информатики, определены направления педагогического использования СКМ при изучении исследования операций.The article analyzes the role of basic concepts of operations research in teaching of future bachelor of computer science. On the basis of the analysis it was determined the possible use of modern computer mathematics systems (CMS) as a means of educational process fundamentalization. Singling out the basic concepts of operations research, their understanding through experience of research is integrable component of training, the establishment of inter-subject relationship, the formation of an integrated system of students’ knowledge and understanding of both the theoretical foundations and the ways to use the acquired knowledge in practice. Also the role of CMS in training bachelors of computer science, the directions of the pedagogical use of CMS in studying of operations research are considered.
  Повний текст PDF - 449.432 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Когут У.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Когут У. П. Фундаментальні поняття як інтегративний компонент організації навчання дослідження операцій майбутніх бакалаврів інформатики / У. П. Когут // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 52, вип. 2. - С. 36-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_52_2_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Когут Уляна Петрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського