Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Дибкова Л. М. 
Інформаційно-комунікаційні технології у контексті оцінювання результатів навчання студентів ВНЗ України / Л. М. Дибкова // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 52, вип. 2. - С. 27-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_52_2_6
Оцінено результати навчальної діяльності студентів із використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Підкресено, що метою сучасної системи освіти є не тільки набуття майбутніми фахівцями професійних знань і навичок, а й формування здатності до постійного їх оновлення та модернізації у майбутній професійній діяльності. Важливим є здійснення студентами оцінювання одержаних результатів через максимальну інформованість про критерії оцінювання знань та вмінь з кожної дисципліни, а також доступність навчальних результатів через електронний журнал, який розміщений у мережі Інтернет. Проаналізовано навчальні завдання, які засновані на активному використанні можливостей інформаційно-комунікаційних технологій у процесі проведення лекцій, практичних занять, самостійної роботи і тестування.Оценены результаты учебной деятельности студентов с использованием современных информационно-коммуникационных технологий. Подчеркнуто, что целью современной системы образования является не только приобретение будущими специалистами профессиональных знаний и навыков, но и формирование способности к их постоянному обновлению и модернизации в будущей профессиональной деятельности. Активизации оценочной деятельности студентов также способствует максимальная их информированность о критериях оценивания знаний и умений по каждой дисциплине, а также доступность учебных результатов через электронный журнал, который размещен в сети Интернет. Также представлены учебные задачи, основанные на активном оценивании студентами полученных результатов в процессе проведения лекций, практических занятий, самостоятельной работы и тестирования.The article is devoted to assessing the results of students’ training activities using modern information and communication technologies. The author stresses that the aims of current educational system are not only the acquisition of future professional with knowledge and skills, but also the formation of abilities to their constant updates and upgrades in their future professional activity. The article presents the learning tasks, which are based on students’ learning activities during the lectures,practical classes, independent work and tests. Activation of students’ evaluation activities is also promoted by their maximum awareness about criteria of evaluation the results on each discipline, as well as the availability of educational outcomes for students using electronic register which are accessed from Internet.
  Повний текст PDF - 224.113 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дибкова Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дибкова Л. М. Інформаційно-комунікаційні технології у контексті оцінювання результатів навчання студентів ВНЗ України / Л. М. Дибкова // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 52, вип. 2. - С. 27-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_52_2_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дибкова Людмила Миколаївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського