Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Величко В. Є. 
Вільне програмне забезпечення в електронному навчанні майбутніх учителів математики, фізики та інформатики / В. Є. Величко // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 52, вип. 2. - С. 18-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_52_2_5
Зазначено, що популярність використання вільного програмного забезпечення (ВПЗ) в ІТ-індустрії значно вища, ніж його використання в освітній діяльності. Недоліки ВПЗ і проблеми його впровадження в навчальний процес є стримувальним фактором для системного використання його в освіті, однак, відкритість, доступність та функціональність є головними факторами впровадження ВПЗ в освітній процес. Утім, для майбутніх учителів математики, фізики та інформатики ВПЗ призначене якнайкраще через специфіку його створення, а тому, постає питання системного аналізу можливостей використання ВПЗ в електронному навчанні майбутніх учителів математики, фізики та інформатики.Отмечено, что популярность использования свободного программного обеспечения (СПО) в ИТ-индустрии значительно выше, чем его популярность использования в образовательной деятельности. Недостатки СПО и проблемы его внедрения в учебный процесс являются сдерживающим фактором для системного использования его в образовании, однако, открытость, доступность и функциональность являются главными факторами внедрения СПО в образовательный процесс. Тем не менее, для будущих учителей математики, физики и информатики СПО предназначено как нельзя лучше из-за специфики его создания, а потому, возникает вопрос системного анализа возможностей использования СПО в электронном обучении будущих учителей математики, физики и информатики.Popularity of the use of free software in the IT industry is much higher than its popular use in educational activities. Disadvantages of free software and problems of its implementation in the educational process is a limiting factor for its use in the education system, however, openness, accessibility and functionality are the main factors for the introduction of free software in the educational process. Nevertheless, for future teachers of mathematics, physics and informatics free software is designed as well as possible because of the specificity of its creation, and therefore, there is a question of the system analysis of the possibilities of using open source software in e-learning for future teachers of mathematics, physics and computer science.
  Повний текст PDF - 186.201 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Величко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Величко В. Є. Вільне програмне забезпечення в електронному навчанні майбутніх учителів математики, фізики та інформатики / В. Є. Величко // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 52, вип. 2. - С. 18-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_52_2_5.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського