Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Овчарук О. В. 
Використання інструментів оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів у країнах Європи / О. В. Овчарук, Н. В. Сороко // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 52, вип. 2. - С. 133-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_52_2_14
Розглянуто питання використання інструментів оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів у країнах Європи. Розглянуто рамку нової грамотності для характеристики майстерності особистості щодо володіння і застосування ІКТ, щоохоплює здатність людини застосовувати знання, уміння та навички з використання ІКТ у професійній діяльності та повсякденному житті, і містить три основних блоки: технологічна досвідченість, грамотність, когнітивна досвідченість. Такими інструментами є тести, які мають охоплювати перевірку знань, умінь і навичок щодо використання ІКТ для рішення технологічно-організаційних завдань й етичних ситуацій у навчально-виховному процесі ЗНЗ, самонавчанні та повсякденному житті. Виокремлено он-лайн тестування, за допомогою такого програмного забезпечення, що дозволяє інтеграцію з освітніми порталами, сучасними браузерами та пристроями.Рассмотрены вопросы использования инструментов оценивания информационно-коммуникационной компетентности учителей в странах Европы. На основе анализа опыта европейских стран выделены и охарактеризованы наиболее эффективные инструменты оценки информационно-коммуникационной компетентности учителей. Такими инструментами являются тесты, которые должны охватывать проверку знаний, умений и навыков использования ИКТ для решения технологически-организационных задач и этических ситуаций в учебно-воспитательном процессе средней школы, самообучении и повседневной жизни. Выделено он-лайн тестирование, с помощью такого программного обеспечения, которое позволяет интеграцию с образовательными порталами, современными браузерами и устройствами.The article deals with the using of teachers’ information and communication competency assessment instruments in European countries. It was considered the new literacy skills of the individual characteristics of possession and use of ICT, which coversthe person's ability to apply knowledge and skills of ICT using in professional activities and daily lives. It comprises three main blocks: technological sophistication, literacy, cognitive experience. Such instruments are the tests, which should cover the verification of knowledge and skills to use ICT for solving technological, organizational problems and ethical situations in the educational process of secondary school, self-learning and everyday life. The online tests are allocated to use the adequate software, which allows integration with educational portals, modern browsers and devices.
  Повний текст PDF - 377.55 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Овчарук О.
  • Сороко Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Овчарук О. В. Використання інструментів оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів у країнах Європи / О. В. Овчарук, Н. В. Сороко // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 52, вип. 2. - С. 133-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_52_2_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Овчарук Оксана Василівна (педагогічні науки)
  • Овчарук Ольга Володимирівна (педагогічні науки)
  • Сороко Наталія Володимирівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського