Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Ганашок А. І. 
Інтерактивна дошка як засіб підвищення пізнавальної активності й ефективності навчання на уроках інформатики / А. І. Ганашок // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 51, вип. 1. - С. 21-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_51_1_5
Надано теоретичне обгрунтування використання інтерактивних засобів як провідних у технології розвивального навчання в організації уроків інформатики. Розглянуто психолого-педагогічні аспекти проблеми формування творчої, інформаційно компетентної особистості. Визначено ефективні способи і методи формування інформаційно-комунікаційного середовища шляхом використання інтерактивних технологій і мультимедійних засобів навчання. Розроблено інтерактивні вправи в програмі SMART Notebook, спрямовані на формування інтересу і підвищення пізнавальної активності учнів до предмету. Здійснено експериментальну перевірку ефективності використання розробленої системи інтерактивних вправ і проведення уроків інформатики з використанням smart-технологій.Дано теоретическое обоснование интерактивного подхода, как одного из ведущих в технологии развивающего обучения при организации уроков информатики. Рассмотрены психолого-педагогические аспекты проблемы формирования творческой, информационно компетентной личности. Определены эффективные способы и методы формирования информационно-коммуникационной среды путем использования интерактивных технологий и мультимедийных средств обучения. Разработаны интерактивные типы уроков и упражнения в программе SMART Notebook, направленные на формирование интереса и повышение познавательной активности учащихся к предмету. Осуществлена экспериментальная проверка эффективности использования разработанной системы интерактивных форм уроков по информатике.The paper presents the theoretical substantiation of interactive approach as one of the leading in the technology of developmental education while preparing the informatics lessons. There were considered psychological and pedagogical aspects in formation of creative, informative competent person. Effective ways and methods of formation of information-communication environment through the use of interactive technologies and multimedia training are determined, as well as developed types of interactive lessons and exercises in the program SMART Notebook, aimed at creating interest and increasing cognitive activity of students to the subject. It has been done an experimental verification of efficiency of the developed system of interactive forms of lessons on informatics.
  Повний текст PDF - 761.281 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ганашок А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ганашок А. І. Інтерактивна дошка як засіб підвищення пізнавальної активності й ефективності навчання на уроках інформатики / А. І. Ганашок // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 51, вип. 1. - С. 21-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_51_1_5.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського