Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Аврамчук А. М. 
Огляд додатків системи Moodle для проектування мультимедійних електронних освітніх ресурсів з мовних дисциплін / А. М. Аврамчук // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 48, вип. 4. - С. 103-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_48_4_9
Зауважено, що на сьогодні проблема проектування мультимедійних електронних освітніх ресурсів з мовних дисциплін в системі Moodle є дуже актуальною. Ця система має багато різних, потужних ресурсів, додатків, щоб полегшити процес навчання студентів з мовних дисциплін. Наведено огляд і порівняльний аналіз п’ятьох додатків системи Moodle для проектування мультимедійних електронних освітніх ресурсів з мовних дисциплін. Розглянуто їх основні характеристики і функціональні можливості з метою вибору найкращого задля вивчення мовних дисциплін у системі Moodle. Додатки порівнюються групою експертів за критеріями: ефективність, функціональність і простота використання. Для порівняльного аналізу додатків застосовується метод аналізу ієрархій.Отмечено, что на сегодня проблема проектирования мультимедийных электронных образовательных ресурсов по языковым дисциплинам в системе Moodle является очень актуальной. Эта система имеет много различных, мощных ресурсов, приложений, чтобы облегчить процесс обучения студентов по языковым дисциплинам. Приведен обзор и сравнительный анализ пяти приложений системы Moodle для проектирования мультимедийных электронных образовательных ресурсов по языковым дисциплинам. Рассмотрены их основные характеристики ифункциональные возможности с целью выбора лучшего для изучения языковых дисциплин в системе Moodle. Приложения сравниваются группой экспертов по критериям: эффективность, функциональность и простота использования. Для сравнительного анализа приложений применяется метод анализа иерархий.Today the problem of designing multimedia electronic educational resources from language disciplines in Moodle is very important. This system has a lot of different, powerful resources, plugins to facilitate the learning of students with language disciplines. This article presents an overview and comparative analysis of the five Moodle plugins for designing multimedia electronic educational resources from language disciplines. There have been considered their key features and functionality in order to choose the best for studying language disciplines in the Moodle. Plugins are compared by a group of experts according to the criteria: efficiency, functionality and easy use. For a comparative analysis of the plugins it is used the analytic hierarchy process.
  Повний текст PDF - 589.709 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Аврамчук А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Аврамчук А. М. Огляд додатків системи Moodle для проектування мультимедійних електронних освітніх ресурсів з мовних дисциплін / А. М. Аврамчук // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 48, вип. 4. - С. 103-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_48_4_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Аврамчук Антон Миколайович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського