Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Скрипка Г. В. 
Внутрішня оптимізація учительського блогу, створеного на blogspot.com / Г. В. Скрипка // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 48, вип. 4. - С. 176-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_48_4_14
Наведено рекомендації для вчителів-предметників щодо внутрішньої оптимізації блогу, створеного засобами ресурсу blogspot.com: оптимізація URL-адреси сторінок блогу, коректне формулювання заголовків дописів чи сторінок, вилучення повторюваного контенту, додавання метатегів, використання тегів заголовків безпосередньо в дописах блогу. Практичне використання зазначених прийомів внутрішньої оптимізації показало, що учительський блог потрапляє на перші місця пошукових серверів, а, отже, набуває своєї популярності й надає можливість збільшити відвідуваність блогу. Зазначена проблема набуває популярності і є значущою, оскільки все більша кількість педагогів створюють свої блоги і використовують їх для спілкування з іншими учасниками навчально-виховного процесу.Приведены рекомендации для учителей-предметников по внутренней оптимизации блога, созданного средствами ресурса blogspot.com: оптимизация URL-адреса блога, корректная формулировка заголовков сообщений или страниц, изъятие повторяющегося контента, добавления метатегов, использование тегов заголовков непосредственно в сообщениях блога. Практическое использование указанных приемов внутренней оптимизации показало, что учительский блог попадает на первые места поисковых серверов, а, следовательно приобретает свою популярность и дает возможность увеличить посещаемость блога. Указанная проблема приобретает популярность и является значимой, поскольку все большее количество педагогов создают свои блоги и используют их для общения с другими участниками учебно-воспитательного процесса.The article presents the guidelines for subject teachers on internal optimization of blogs, created by the resource blogspot.com: URL- blog page addresses optimization; correct formulation of posts headers or pages; removal of repetitive content; adding metatags; use header tags directly into blog posts. Practical use of these internal optimization techniques has shown that the teacher’s blog takes the first place at search engines, and thus acquires its popularity, makes it possible to increase number of blog’s visitors. This issue is gaining popularity and becomes significant because more and more teachers create their own blogs and use them to communicate with other participants of the educational process.
  Повний текст PDF - 362.612 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Скрипка Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Скрипка Г. В. Внутрішня оптимізація учительського блогу, створеного на blogspot.com / Г. В. Скрипка // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 48, вип. 4. - С. 176-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_48_4_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Скрипка Ганна Володимирівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського