Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Бодненко Д. М. 
Хмаро орієнтовані технології як чинник реалізації дослідницького навчання / Д. М. Бодненко // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 48, вип. 4. - С. 122-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_48_4_10
Метою дослідження є розроблення механізму організації науково-дослідної роботи студентів у напрямку опанування ІКТ-грамотністю. Сформовано модель організації науково-дослідної роботи студентів у процесі навчання інформатичних дисциплін. Наведено алгоритм використання хмароорієнтованих технологій навчання в організації науково-дослідної роботи студентів. Описано рекомендації щодо структури та змісту електронних методичних матеріалів у вивченні хмароорієнтованих технологій навчання (як елемента навчального курсу в LMS Moodle). Сформовано рекомендації щодо організації роботи наукового гуртка на засадах реалізації дослідницького навчання і формування ІКТ-компетентностей.Целью исследования является разработка механизма организации научно-исследовательской работы студентов в направлении освоения ИКТ-грамотности. Сформирована модель организации научно-исследовательской работы студентов в процессе обучения информатическим дисциплинам. Представлен алгоритм использования облачноориентированных технологий обучения при организации научно-исследовательской работы студентов. Описаны рекомендации к структуре и содержанию электронных методических материалов при изучении облачноориентированных технологий обучения (как элемента учебного курса в LMS Moodle). Сформированы рекомендации по организации работы научного кружка на основе реализации исследовательского обучения и формирования ИКТ-компетентностей.The purpose of the study is to develop a mechanism for the organization of research work of students toward mastery of ICT literacy. In the article it has been formed the model of research work organization for students in the learning process of informatic disciplines; produced the algorithm of learning cloud-oriented technology use in the organization of students’ research work; described recommendations for the structure and the content of electronic learning materials in the study of learning cloud-oriented technologies (as a part of the training course in LMS Moodle); formed the recommendations on the organization of the scientific group work on the basis of the implementation of the research-based training and development of the ICT competencies.
  Повний текст PDF - 457.939 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бодненко Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бодненко Д. М. Хмаро орієнтовані технології як чинник реалізації дослідницького навчання / Д. М. Бодненко // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 48, вип. 4. - С. 122-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_48_4_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бодненко Дмитро Миколайович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського