Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Іванюк І. В. 
Використання он-лайн інструментів для оцінювання цифрової компетентності вчителів і керівників навчальних закладів у Норвегії / І. В. Іванюк // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 47, вип. 3. - С. 11-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_47_3_4
Висвітлено проблеми оцінювання цифрової компетентності в системі загальної середньої освіти Норвегії. Звернено увагу на те, що для моніторингу й оцінювання розвитку цифрової компетентності учасників навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах на національному рівні спеціально створено Норвезький центр для ІКТ в освіті. Описано змістові складові й процедуру використання он-лайн інструментів для самооцінки цифрової компетентності вчителів і керівників навчальних закладів. Подано приклади оцінювання цифрової компетентності в межах он-лайн інструментів «Шкільний наставник» і «Вчитель-наставник» за рівнями і запропонованими заходами для підвищення визначених рівнів. Визначено основні підходи, застосовані до формування шкали оцінювання рівня цифрової компетентності вчителя.Освещены проблемы оценивания цифровой компетентности в системе общего среднего образования Норвегии. Обращено внимание на то, что для мониторинга и оценки развития цифровой компетентности участников учебно-воспитательного процесса в общеобразовательных учебных заведениях на национальном уровне специально создан Норвежский центр ИКТ в образовании. Описаны содержательные составляющие и процедура использования он-лайн инструментов для самооценки цифровой компетентности учителей и руководителей учебных заведений. Приведены примеры оценивания цифровой компетентности в рамках он-лайн инструментов «Школьный наставник» и «Учитель-наставник» по уровням и предлагаемым мероприятиям для повышения определенных уровней. Выяснены основные подходы, применяемые к формированию шкалы оценивания уровня цифровой компетентности учителя.The article is devoted to the problems of digital competence evaluation in general secondary education in Norway. Attention is drawn to the fact that the monitoring and evaluation of digital competence of the participants of the educational process insecondary schools at the national level, specially created Norwegian Centre for ICT in education. The content and process using online tools for self-evaluation of digital competence of teachers and principals are described. The examples of estimation ofdigital competence through online tools «School Mentor» and «Teacher Mentor» on levels and proposed activities to improve are presented. The main approaches used in the formation of scale evaluation of the level of digital competence of the teacher are found out.
  Повний текст PDF - 426.094 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Іванюк І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Іванюк І. В. Використання он-лайн інструментів для оцінювання цифрової компетентності вчителів і керівників навчальних закладів у Норвегії / І. В. Іванюк // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 47, вип. 3. - С. 11-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_47_3_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Іванюк Ірина Володимирівна (педагогічні науки)
  • Іванюк Інна Володимирівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського