Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Кучаковська Г. А. 
Роль соціальних мереж в активізації процесу навчання інформатичним дисциплінам майбутніх вчителів початкової школи / Г. А. Кучаковська // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 47, вип. 3. - С. 136-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_47_3_13
Проаналізовано підходи до використання соціальних мереж у процесі навчання інформатичних дисциплін майбутніх вчителів початкової школи. Описано дидактичні можливості використання соціальних мереж під час проведення лекційних та практичних занять з інформатичних дисциплін. Наведено результати анкетування студентів спеціальності «Початкова освіта» щодо використання соціальних мереж в навчальній діяльності та повсякденному житті. Проведено статистичний аналіз результатів педагогічного експерименту щодо впровадження соціальних мереж у навчальний процес майбутніх вчителів початкової школи.Проанализированы подходы к использованию социальных сетей в процессе обучения информатическим дисциплинам. Описаны дидактические возможности использования социальных сетей во время проведения лекционных и практических занятий по информатическим дисциплинам. Представлены результаты анкетирования студентов специальности «Начальное образование» по использованию социальных сетей в учебной деятельности и повседневной жизни. Проведен статистический анализ результатов педагогического эксперимента по внедрению социальных сетей в учебный процесс будущих учителей начальной школы. Установлено, что их популярность среди молодежи может получить новые формы реализации и методы использования в процессе обучения информатическим дисциплинам.The article analyzes the approaches of the use of social networks in learning processes of informatics; it has been described the didactical possibility of using social networks during the lecture and practical lessons; the results of the questionnaire of students of specialty "Primary education «about the use of social networks in learning activities and in daily life are presented; statistical analysis of the implementation of network services in the educational process is conducted. It is noted that their popularity among young people can open new ways of realization and methods of their use in the learning process of informatics.
  Повний текст PDF - 382.83 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кучаковська Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кучаковська Г. А. Роль соціальних мереж в активізації процесу навчання інформатичним дисциплінам майбутніх вчителів початкової школи / Г. А. Кучаковська // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 47, вип. 3. - С. 136-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_47_3_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кучаковська Галина Андріївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського