Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Локшина О. І. 
ІКТ-зорієнтованість змісту шкільної освіти в країнах Європейського Союзу / О. І. Локшина // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 45, вип. 1. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_45_1_5
Приділено увагу ІКТ-зорієнтованості розвитку змісту шкільної освіти в країнах ЄС після затвердження Європейської довідкової рамки ключових компетентностей для навчання протягом життя у 2006 р. Охарактеризовано освітню політику держав-членів ЄС у напрямі трансформацій шкільної освіти на ІКТ-засади. Розкрито підходи щодо впровадження ІКТ до змісту шкільної освіти, які охоплюють використання міжпредметного підходу, інтеграцію ІКТ знань до змісту навчальних предметів, запровадження окремого навчального предмету. Подано приклади реалізації зазначених підходів на рівні початкової та середньої освіти у країнах ЄС. Виокремлено проблеми, які постають перед країнами ЄС у процесі впровадження ІКТ до змісту шкільної освіти.Уделено внимание ИКТ-ориентированности развития содержания школьного образования в странах ЕС после принятия Европейской справочной рамки ключевых компетентностей для обучения на протяжении жизни в 2006 г. Охарактеризована образовательная политика государств-членов ЕС в направлении трансформаций школьного образования на ИКТ-принципы. Раскрыты подходы к внедрению ИКТ в содержание школьного образования, охватывающие использование междупредметного подхода, интеграцию ИКТ знаний в содержание учебных предметов, внедрение отдельного учебного предмета. Приведены примеры реализации этих подходов на уровне начального и среднего образования; определены проблемы, которые сопровождают страны в процессе внедрения ИКТ идей в содержание школьного образования.The article is devoted to the ICT-orientation of the school education curriculum development in the countries of the European Union after the European Reference Framework of the Key Competences for Lifelong Learning adoption in 2006. The author reveals the approaches of the member states to the ICT implementation into the school curriculum; gives examples of these approaches realization at the primary and secondary school levels; defines the problems which arise during the ICT ideas implementation into the school curriculum.
  Повний текст PDF - 159.106 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Локшина О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Локшина О. І. ІКТ-зорієнтованість змісту шкільної освіти в країнах Європейського Союзу / О. І. Локшина // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 45, вип. 1. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_45_1_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Локшина Олена Ігорівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського