Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Коневщинська О. Е. 
Сучасні засоби Інтернет доступу та освітні платформи в е-навчанні / О. Е. Коневщинська // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 44, вип. 6. - С. 33-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_44_6_6
Проаналізовано стан і перспективи використання сучасних засобів Інтернет доступу та освітніх платформ на базі хмарних технологій. Висвітлено ступінь наукової розробки проблеми, зокрема визначено класифікацію сучасних мобільних засобів для застосування в е-навчанні. Розкрито сутність інформаційно-комунікаційної діяльності Інтернет-користувача в освітньому середовищі завдяки використанню засобів Інтернет доступу. Зазначено, що важливим аспектом ефективної діяльності ресурсних центрів дистанційної освіти є інформаційне забезпечення, зокрема змістове наповнення е-навчання, завдяки спільному використанню навчальних та освітніх платформ, електронних освітніх ресурсів та засобів Інтернет доступу. Визначено, що основною перевагою використання у ресурсних центрах освітніх платформ на основі хмарних сервісів є безперервність та доступність навчання.Проанализированы состояние и перспективы использования современных средств Интернет доступа на базе облачных технологий. Освещены степень научной разработки проблемы, определена классификация современных мобильных средств для использования в э-обучении. Обоснована сущность информационно-коммуникационной деятельности Интернет пользователя в образовательной среде за счет использования средств Интернет доступа. Отмечено, что среди основных задач деятельности ресурсных центров дистанционного образования важное место занимает информационное обеспечение, в том числе содержательное наполнение обучения, благодаря совместному использованию обучающих платформ, электронных образовательных ресурсов и средств Интернет доступа. Дана общая характеристика информационного обеспечения ресурсных центров дистанционного образования. Определено, что основным преимуществом использования в ресурсных центрах облачных платформ и облачных сервисов является непрерывность и доступность обучения.The article analyzes the state and prospects for the use of modern tools of Internet access on the basis of cloud technologies. It is highlighted the degree of scientific development problems identified by the classification of modern mobile tools foruse in e-learning. Nature of the information and communication activities of Internet users in the educational environment through the use of Internet access is substantiated. It was noted that among the main tasks of the resource centers of distance education an important place is given to provision of information, including the content filling training by sharing educational platforms, electronic educational resources and Internet access facilities. A general description of the information resource centers providing distance education is presented. It is determined that the main advantage of using a resource centers cloud platforms and cloud services is the continuity and availability of learning.
  Повний текст PDF - 166.982 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Коневщинська О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Коневщинська О. Е. Сучасні засоби Інтернет доступу та освітні платформи в е-навчанні / О. Е. Коневщинська // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 44, вип. 6. - С. 33-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_44_6_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Коневщинська Ольга Еммануїлівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського