Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Хоружий К. С. 
Зміст методико-технологічного забезпечення інформаційної системи управління якістю освіти майбутніх економістів / К. С. Хоружий // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 44, вип. 6. - С. 107-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_44_6_12
Розглянуто зміст і сутність організаційної роботи щодо застосування методико-технологічного забезпечення інформаційної системи управління якістю освіти (ІСУЯО) майбутніх економістів. Зміст організаційної роботи щодо упровадження методико-технологічного забезпечення ІСУЯО майбутніх економістів включає чотири етапи (підготовчий, інструктивно-адаптаційний, методично-базовий та експериментально-евалуаційний) та містить сукупність методико-технологічних заходів для кожного з етапів упровадження ІСУЯО. Визначено основні етапи, комплекс методів і послідовність організаційних заходів з упровадження методико-технологічного забезпечення ІСУЯО. Досліджено педагогічний вплив запропонованої методики застосування ІСУЯО на формування професійної компетентності студентів економічних спеціальностей.Рассмотрены содержание и сущность организационной работы по применению методико-технологического обеспечения информационной системы управления качеством образования (ИСУЯО) будущих экономистов. Содержание организационной работы по внедрению методико-технологического обеспечения ИСУЯО будущих экономистов включает четыре этапа (подготовительный, инструктивно-адаптационный, методически базовый и экспериментально-эвалуацийний) и содержит совокупность методико-технологических мероприятий для каждого из этапов внедрения ИСУЯО. Проведено исследование педагогического воздействия предложенной методики применения ИСУЯО на формирование профессиональной компетентности студентов экономических специальностей. Определены основные этапы, комплекс методов ипоследовательность организационных мероприятий по внедрению методико-технологического обеспечения ИСУЯО.In the article, the content and nature of organizational activities in scope of methodological and technological support of the education quality management information system (EQMIS) for future economists are described. The content of the organizational activities for the implementation of methodological and technological support of EQMIS for future economists includes four stages (preparatory, instructional/adaptational, methodological/basic, as well as experimental/evaluational) and contains a setof methodological and technological measures for each of the stages of the EQMIS implementation. A study of the pedagogical impact of the proposed methodology of using EQMIS in the formation of professional competence of economics students was also conducted. The main stages, methods and sequence of implementation arrangements for the methodological and technological support of EQMIS are defined.
  Повний текст PDF - 166.656 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Хоружий К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Хоружий К. С. Зміст методико-технологічного забезпечення інформаційної системи управління якістю освіти майбутніх економістів / К. С. Хоружий // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 44, вип. 6. - С. 107-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_44_6_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Хоружий Костянтин Сергійович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського