Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Гринько В. О. 
Розвиток ІК-компетентності майбутніх учителів початкових класів у контексті формування вмінь здійснювати профілактику комп’ютерної залежності в учнів / В. О. Гринько // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 43, вип. 5. - С. 84-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_43_5_9
Встановлено, що професійно-педагогічна готовність майбутнього вчителя до профілактики залежності учнів є складовою готовності до виконання конкретних видів робіт учителя-вихователя, розглянуто основні аспекти проблеми комп’ютерної залежності, етапи її виникнення та шляхи профілактичної роботи. Розкрито зміст, форми і методи формування рефлексивно-педагогічної складової ІК-компетентності майбутніх учителів початкових класів щодо профілактики комп’ютерної залежності у дітей, а саме: метод проектів, веб-квест, ділова гра. З’ясовано, що формування готовності майбутніх учителів початкових класів до профілактики комп’ютерної залежності в учнів буде ефективним за умови забезпечення науково-дослідницького підходу.Установлено, что профессионально-педагогическая готовность будущего учителя к профилактике зависимости учащихся является составной готовности к выполнению конкретных видов работ учителя-воспитателя, рассмотрены основные аспекты проблемы компьютерной зависимости, этапы ее возникновения и пути профилактической работы. Раскрыты содержание, формы и методы формирования рефлексивно-педагогической составляющей ИК-компетентности будущих учителей начальных классов по профилактике компьютерной зависимости у детей, а именно: метод проектов, веб-квест, деловая игра. Выяснено, что формирование готовности будущих учителей начальных классов к профилактике компьютерной зависимости у учащихся будет эффективным при условии обеспечения научно-исследовательского подхода.It is established that professional and pedagogical readiness of future teachers to prevention of students` dependence is a component of readiness to perform specific types of teacher’s work; the basic aspects of computer addiction, stages of its origin and ways of prevention are considered in the article. It is highlighted the content, forms and methods of forming of reflexive and pedagogical component of IC-competence of future primary school teachers on the prevention of children`s computer dependence, namely: project method, a web quest, a business game. It was found out that the formation of readiness of future primary school teachers to prevention the students` computer addiction would be effective provided with scientific-research approach.
  Повний текст PDF - 184.562 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гринько В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гринько В. О. Розвиток ІК-компетентності майбутніх учителів початкових класів у контексті формування вмінь здійснювати профілактику комп’ютерної залежності в учнів / В. О. Гринько // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 43, вип. 5. - С. 84-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_43_5_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гринько Вікторія Олександрівна (психологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського