Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Рацул О. А. 
Аналіз зарубіжного досвіду системного розвитку інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів / О. А. Рацул // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 43, вип. 5. - С. 56-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_43_5_7
Статтю присвячено дослідженню основних підходів у зарубіжній педагогічній науці щодо проблеми системного розвитку інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів. Виокремлено низку культурних універсалій, кожна з яких трактується як ядро культури. Наведено перелік компонентів інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів. Охарактеризовано властивості особистості, які дозволяють майбутнім соціальним педагогам ефективно брати участь у всіх видах роботи з інформацією. Виокремлено в інформаційній культурі майбутніх соціальних педагогів два структурних рівні (змістовий і функціональний). Визначено основні функції інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів. Проаналізовано структурну організацію інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів.Статья посвящена анализу зарубежного опыта системного развития информационной культуры будущих социальных педагогов. Выделен ряд культурных универсалий, каждая из которых трактуется как ядро культуры. Приведен перечень компонентов информационной культуры будущих социальных педагогов. Охарактеризованы свойства личности, позволяющие будущим социальным педагогам эффективно участвовать во всех видах работы с информацией. Выделены в информационной культуре будущих социальных педагогов два структурных уровня (содержательный и функциональный). Определены основные функции информационной культуры будущих социальных педагогов. Проанализирована структурная организация информационной культуры будущих социальных педагогов.The article deals with the analysis of foreign experience of systemic development of future social pedagogists’ informational culture. A number of cultural universals are identified, each of them is treated as the core of culture. A list of componentsof future social pedagogists’ information culture is given. Personality traits that enable future social pedagogists to participate effectively in all kinds of work with information are characterized. Two structural levels (contents and functions) in future social pedagogists’ information culture are singled out. Main functions of future social pedagogists’ information culture are defined. The structural organization of future social pedagogists’ information culture is analyzed.
  Повний текст PDF - 203.306 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Рацул О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Рацул О. А. Аналіз зарубіжного досвіду системного розвитку інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів / О. А. Рацул // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 43, вип. 5. - С. 56-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_43_5_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Рацул Олександр Анатолійович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського