Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Khalid Said Rabayah 
Information technology use and academic achievements of students in primary schools / Said Rabayah Khalid // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 43, вип. 5. - С. 40-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_43_5_6
The association between ICT diffusion and education is a subject of hot debate in both ICT and educational circles. Stances range from positive enthusiast, to skeptics, to disbelievers vis-a-vis the impact of ICT on students’ achievements. The purposeof this paper is to investigate the presence of any correlation between students’ academic achievements as recorded by Trends in International Mathematics and Science (TIMMS 2011) and the penetration of ICT in their schools and households, with focus primarily on computers and the Internet. The paper relies on the analysis of the data published by the Trends in International Mathematics and Science Study (TIMMS 2011), international study center and the international association for the evaluation of educational achievements. Statistical data analysis will be employed to figure out whether there is any correlation between the penetration level of ICT and the students’ score in math and science tests as recorded by the TIMMS 2011 international scale. Theanalysis conducted within the scope of this research indicates the lack of any association between ICT use and students achievements in math and science subjects. Though the linkage between students’ achievements is not a straightforward issue that can be uncovered via simple regression analysis, however, the results definitely indicate that employment of ICT in both schools and homes is an insignificant factor that can be easily offset by other major factors, like socio-economic conditions, instructionresources, teachers’ capabilities, or cultural factors.Зауважено, що зв'язок між поширенням інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) та освіти є предметом гарячих дебатів в ІКТ та освітніх колах. Існують досить різні думки: від позитивних ентузіастів до скептиків та тих, хто не вірить у вплив ІКТ на досягнення учнів. Мета роботи - дослідити наявність будь-якої кореляції між академічними досягненнями учнів, як це описано у міжнародному порівняльному дослідженні якості природничо-математичної освіти учнів IV та VIII класів TIMMS 2011, і проникнення ІКТ в школи і побут, з акцентом в першу чергу на комп'ютери та Інтернет . Стаття базується на аналізі даних, опублікованих міжнародним дослідженням TIMMS 2011, Міжнародним центром дослідження та Міжнародної асоціації з оцінки навчальних досягнень. Статистичний аналіз даних буде використовуватися, для того, щоб з'ясувати, чи є кореляція між рівнем проникнення ІКТ та тестовими оцінками учнів з математикиі та природничих наук, які відображені за міжнародною шкалою TIMMS 2011. Аналіз, проведений в межах дослідження, вказує на відсутність будь-якого зв'язку між використанням ІКТ і досягненнями учнів з математики та природничих наук. Хоча зв'язок між досягненнями учнів не є простим питанням, яке може бути розкрито через простий регресійний аналіз, однак, результати виразно вказують, що застосування ІКТ в школах і побуті є незначним фактором, який може бути легко компенсованим іншими основними факторами, такими як: соціально-економічні умови, ресурси з інструкцій, можливості вчителів, культурні чинники.Связь между распространением ИКТ и образования является предметом горячих дебатов в ИКТ и образовательных кругах. Существуют самые разные мнения: от положительных энтузиастов до скептиков и тех., кто не верит влиянию ИКТ на достижения учащихся. Целью данной работы является исследовать наличие любой корреляции между академическими достижениями учеников, как это описано в международном сравнительном исследовании качества естественно-математического образования учащихся 4-х и 8-х классов TIMMS 2011, и проникновение ИКТ в школы и быт, с акцентом в первую очередь на компьютеры и Интернет. Статья базируется на анализе данных, опубликованных международным исследованием TIMMS 2011, Международным центром исследования и Международной ассоциации по оценке учебных достижений. Статистический анализ данных будет использоваться для того, чтобы выяснить, есть ли корреляция между уровнем проникновения ИКТ и тестовых оценках учащихся по математикие и естественным наукам, которые отражены по международной шкале TIMM.
  Повний текст PDF - 278.742 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Khalid S.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Khalid Said Rabayah Information technology use and academic achievements of students in primary schools / Said Rabayah Khalid // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 43, вип. 5. - С. 40-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_43_5_6.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського