Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Малицька І. Д. 
Формування та оцінювання ІК-компетентності у школах Великої Британії: освітня реформа / І. Д. Малицька // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 43, вип. 5. - С. 15-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_43_5_4
Проаналізовано міжнародні документи Європейського Союзу і державні освітні документи Великої Британії, які вплинули на проведення освітньої реформи у Сполученому Королівстві. Визначено підстави, які обумовили впровадження у Національний курикулум нового предмета "Комп’ютинг" замість предмета "Інформаційні і комунікаційні технології" (ІКТ). Наголошено, що на визначення пріоритетів у процесі реформування впливають бізнес-структури країни, які формують сучасний і майбутній ринок праці. Розглянуто підходи щодо оцінювання ІК-компетентності в рамках реформування системи освіти Великої Британії.Проанализированы международные документы Европейского Союза и государственные образовательные документы Великобритании, которые повлияли на проведение образовательной реформы в Соединенном Королевстве. Определены основания, обусловившие внедрение в Национальный куррикулум нового предмета "Компьютинг" вместо предмета "Информационные и коммуникационные технологии" (ИКТ). Отмечено, что на определение приоритетов в процессе реформирования влияют бизнес-структуры страны, которые формируют современный и будущий рынок труда. Рассмотрены подходы к оценке ИК-компетентности в рамках реформирования системы образования Великобритании.The article analyzes the international documents of the European Union and the United Kingdom government educational documents that have influenced to conduct the educational reform in the United Kingdom. It is defined the reasons that caused the introduction into the National Curriculum a new subject Computing instead of Information and Communication Technologies (ICT). It is noted that the determination of priorities in the reform process is affected by business structures of the country, which form the current and future labor market. The approaches to the assessment of IT-competence within the frame of the UK education system reform are considered.
  Повний текст PDF - 219.744 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Малицька І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Малицька І. Д. Формування та оцінювання ІК-компетентності у школах Великої Британії: освітня реформа / І. Д. Малицька // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 43, вип. 5. - С. 15-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_43_5_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Малицька Ірина Дмитрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського