Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Дементієвська Н. П. 
Застосування інтерактивних онлайнових моделювань під час виконання демонстраційного експерименту з фізики / Н. П. Дементієвська // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 41, вип. 3. - С. 41-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_41_3_6
Сучасному вчителю фізики потрібно мати професійні компетентності, що спрямовані на використання інтернет-технологій, пов’язаних з фізичним експериментом. Недостатня кількість методичних матеріалів для вчителів українською мовою призводять до використання вчителями віртуальних лабораторій і комп’ютерних моделювань за традиційними методиками, а не за новітніми інноваційними сучасними педагогічними технологіями, що може обмежити їх використання і значно знизити їх ефективність. В українській методичній літературі практично відсутні відомості щодо оцінювання компетентностей, дослідницьких навичок учнів під час виконання ними лабораторних робіт. Описано окремі компоненти методики використання матеріалів веб-сайту з моделювань в шкільному фізичному експерименті та їх оцінювання, зокрема, під час виконання лабораторних робіт.Современному учителю физики нужно иметь профессиональные компетентности, направленные на использование интернет-технологий, связанных с физическим экспериментом. Недостаточное количество методических материалов для учителей на украинском языке приводит к использованию учителями виртуальных лабораторий и компьютерных моделирований по традиционным методикам, а не по новейшим инновационным современным педагогическим технологиям. Это может ограничить их использование и значительно снизить их эффективность. В украинской методической литературе практически отсутствуют материалы по оценке компетентностей, исследовательских навыков учащихся при выполнении ими лабораторных работ. Описаны отдельные компоненты методики использования материалов сайта моделирования в школьном физическом эксперименте и их оценивания, в частности, при выполнении лабораторных работ.Physics teachers should have professional competences, aimed at the use of online technologies associated with physical experiments. Lack of teaching materials for teachers in Ukrainian language leads to the use of virtual laboratories and computer simulations by traditional methods of education, not by the latest innovative modern educational technology, which may limit their use and greatly reduce their effectiveness. Ukrainian teaching literature has practically no information about the assessmentof competencies, research skills of students for the laboratory activities. The aim of the article is to describe some components of instructional design for the Web site with simulations in school physical experiments and their evaluation.
  Повний текст PDF - 448.066 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дементієвська Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дементієвська Н. П. Застосування інтерактивних онлайнових моделювань під час виконання демонстраційного експерименту з фізики / Н. П. Дементієвська // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 41, вип. 3. - С. 41-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_41_3_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дементієвська Ніна Петрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського