Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Кривонос О. М. 
Використання задачного підходу в процесі навчання програмування майбутніх учителів інформатики / О. М. Кривонос // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 40, вип. 2. - С. 83-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_40_2_10
  Повний текст PDF - 185.115 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кривонос О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кривонос О. М. Використання задачного підходу в процесі навчання програмування майбутніх учителів інформатики / О. М. Кривонос // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 40, вип. 2. - С. 83-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_40_2_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кривонос Олександр Миколайович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського