Наукова періодика України | Інформаційні технології і засоби навчання | ||
Кривонос О. М. Використання задачного підходу в процесі навчання програмування майбутніх учителів інформатики / О. М. Кривонос // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 40, вип. 2. - С. 83-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_40_2_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кривонос О. М. Використання задачного підходу в процесі навчання програмування майбутніх учителів інформатики / О. М. Кривонос // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 40, вип. 2. - С. 83-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_40_2_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |