Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Ракута В. М. 
Досвід запровадження системи розвитку професійної ІКТ-компетентності вчителів математики / В. М. Ракута // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 38, вип. 6. - С. 70-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_38_6_9
Проаналізовано проблеми, що виникають у процесі підвищення рівня професійної майстерності вчителів математики у галузі використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у навчальному процесі загальноосвітніх навчальних закладів і пошуку оптимальних шляхів їх розв’язання. Розв’язати більшість проблем дозволить модернізація існуючої системи підготовки і підтримки професійного розвитку вчителів математики, яка полягатиме у розробці й упровадженні «Системи розвитку професійної ІКТ-компетентності вчителів математики», що забезпечуватиме перманентність міжкурсової підготовки вчителів і створюватиме оптимальні умови для реалізації індивідуальних траєкторій їх професійного розвитку.Проанализированы проблемы, возникающие в процессе повышения уровня профессионального мастерства учителей математики в области использования информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) в учебном процессе общеобразовательных учебных заведений и поиска оптимальных путей их решения. Решить большинство проблем позволит модернизация существующей системы подготовки и поддержки профессионального развития учителей математики, которая будет заключаться в разработке и внедрении «Системы развития профессиональной ИКТ-компетентности учителей математики», которая будет обеспечивать перманентность межкурсовой подготовки учителей и создавать оптимальные условия для реализации индивидуальных траекторий их профессионального развития.The article is aimed to studying the points connected with upgrading Mathematics teachers in the field of using information and communication technologies in teaching process in secondary schools and finding ways out to solve the problems. Modernization of the existing system of upgrading and supporting Mathematics teachers in their professional development can help to solve the problem. Its essence lies in working out and introducing the “System of ICT-Competence professional development of Mathematics teachers’” which provides the permanence of teachers’ training and makes optimal terms for realization of individual trajectories of their professional improvement.
  Повний текст PDF - 328.689 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ракута В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ракута В. М. Досвід запровадження системи розвитку професійної ІКТ-компетентності вчителів математики / В. М. Ракута // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 38, вип. 6. - С. 70-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_38_6_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ракута Валерій Михайлович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського