Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Балалаєва О. Ю. 
Фасетні класифікації електронних засобів навчального призначення / О. Ю. Балалаєва // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 38, вип. 6. - С. 41-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_38_6_6
Розглянуто класифікації електронних засобів навчального призначення, побудовані за фасетним методом, який припускає паралельний поділ множини об’єктів на незалежні класифікаційні угруповання. Наразі не передбачається жорсткої класифікаційної структури та наперед побудованих кінцевих угруповань, а самі класифікаційні угруповання утворюються шляхом комбінації значень, взятих із відповідних фасетів. Уперше зроблено спробу систематизувати існуючі класифікації електронних засобів навчання з позицій теорії класифікації. Наведено сучасні вітчизняні та зарубіжні фасетні класифікації електронних засобів навчання, проаналізовано їхні переваги та недоліки у порівнянні з ієрархічними класифікаціями. Запропоновано оригінальну авторську класифікацію електронних засобів навчального призначення, побудовану на основі фасетного методу.Рассмотрены классификации электронных средств учебного назначения, построенные при помощи фасетного метода, который предполагает параллельное разделение множества объектов на независимые классификационные группировки. При этом не предусмотрено жесткой классификационной структуры и заранее построенных конечных группировок, а сами классификационные группировки образуются путем комбинации значений, взятых из соответствующих фасетов. Впервые осуществлена попытка систематизировать классификации электронных средств обучения с позиций теории классификации. Приведены современные отечественные и зарубежные фасетные классификации электронных средств обучения, проанализированы их преимущества и недостатки по сравнению с классификациями, построенными на основе иерархического метода. Предложена оригинальная авторская фасетная классификация электронных средств учебного назначения.The article deals with the classification of e-learning tools based on the facet method, which suggests the separation of the parallel set of objects into independent classification groups; at the same time it is not assumed rigid classification structure and pre-built finite groups classification groups are formed by a combination of values taken from the relevant facets. An attempt to systematize the existing classification of e-learning tools from the standpoint of classification theory is made for the first time. Modern Ukrainian and foreign facet classifications of e-learning tools are described; their positive and negative features compared to classifications based on a hierarchical method are analyzed. The original author's facet classification of e-learning tools is proposed.
  Повний текст PDF - 203.518 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Балалаєва О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Балалаєва О. Ю. Фасетні класифікації електронних засобів навчального призначення / О. Ю. Балалаєва // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 38, вип. 6. - С. 41-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_38_6_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Балалаєва Олена Юріївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського