Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Коцюба Р. Б. 
Використання віртуальних навчальних програм при вивченні іноземної мови професійного спрямування / Р. Б. Коцюба // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 37, вип. 5. - С. 43-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_37_5_7
Узагальнено досвід створення освітніх веб-ресурсів ВНЗ. Розглянуто загальні науково-методичні підходи щодо використання віртуальних веб-орієнтованих освітніх середовищ для вивчення іноземної мови професійного спрямування у ВНЗ України. Визначено основні дефініції для вивчення мови у віртуальному телекомунікативному навчальному середовищі: постійна наповненість модуля – поступове заміщення елементів віртуального середовища реальним; універсальність представлення – абсолютне «накладання» віртуального телекомунікативного середовища на реальне; ефект прогнозованого очікування – очікувана різниця між реальною і запропонованою динамікою якісних показників за всіма параметрами. Наведено інформаційну модель, структуру та ефективність використання віртуальних навчальних програм.Обобщен опыт создания образовательных веб-ресурсов ВУЗ. Рассмотрены общие научно-методические подходы к использованию виртуальных веб-ориентированных образовательных сред для изучения иностранного языка профессионального направления в ВУЗ Украины. Определены основные дефиниции для изучения языка в виртуальной телекоммуникативной учебной среде: постоянная наполненность модуля – постепенное замещение элементов виртуальной среды реальными; универсальность представления – абсолютное «наложение» виртуального телекоммуникативной среды на реальное; эффект прогнозируемого ожидания – ожидаемая разница между реальной и предложенной динамикой качественных показателей по всем параметрам. Представлена информационная модель, структура и эффективность использования виртуальных учебных программ.This article summarizes the experience of educational web resources in higher educational establishments. The general scientific and methodological approaches to the use of web-based virtual learning environment for language learning vocational guidance in higher educational institutions of Ukraine are considered The basic definitions for language learning in a virtual telecommunication learning are definied: constant filling module – gradual substitution of the real elements by the virtual environment; universal representation of the effect of projected expectations – the expected difference between the real and the proposed dynamics of qualitative indicators in all respects. It is presented the information model, the structure and efficiency of virtual learning programs.
  Повний текст PDF - 183.487 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Коцюба Р.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Коцюба Р. Б. Використання віртуальних навчальних програм при вивченні іноземної мови професійного спрямування / Р. Б. Коцюба // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 37, вип. 5. - С. 43-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_37_5_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Коцюба Роман Богданович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського