Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Петков А. А. 
Педагогические возможности тестов с восстанавливаемыми фрагментами / А. А. Петков // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 36, вип. 4. - С. 9-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_36_4_4
Рассмотрены педагогические возможности тестов, которые формируются по методу восстанавливаемых фрагментов. Проведен анализ взаимосвязи тестов данного типа с другими типами тестов. Показана возможность применения указанных тестов для контроля усвоения на уровне воспроизведения: языковых выражений, представленных в текстовом формате, набора символов, имеющих смысловую нагрузку, а также языковых выражений, которые описывают графически представленные объекты. Приведены результаты экспериментов, которые подтверждают возможность использования тестов с восстанавливаемыми фрагментами для контроля усвоения теоретического материала, обучения и стимулирования учебной деятельности студентов.Розглянуто педагогічні можливості тестів, які формуються за методом відновлюваних фрагментів. Проведено аналіз взаємозв'язку тестів даного типу з іншими типами тестів. Показано можливість застосування тестів із відновлюваними фрагментами для контролю засвоєння на рівні відтворення: мовних виразів, представлених у текстовому форматі, набору символів, що мають значеннєве навантаження, а також мовних виразів, які описують графічно представлені об'єкти. Наведено результати експериментів, які підтверджують педагогічні можливості використання тестів з відновлюваними фрагментами для контролю засвоєння теоретичного матеріалу, навчання й стимулювання навчальної діяльності студентів.The article considers the educational opportunities of the tests, which are formed by the method of the restored fragments, the analysis of the relationship tests of this type with other types of tests. It is shown the possibility of applying the tests with the restored fragments for checking the quality of learning at the level of playback: language expressions presented in text format, a set of characters that have meaning and language expressions that describe graphically displayed objects. The results of experiments that confirm the educational opportunities of the use of tests with the restored fragments to control the learning of theoretical material, education and stimulation of educational activity of students, are presented.
  Повний текст PDF - 193.315 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Петков А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Петков А. А. Педагогические возможности тестов с восстанавливаемыми фрагментами / А. А. Петков // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 36, вип. 4. - С. 9-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_36_4_4.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського