Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Метешкін К. О. 
Досвід використання web-технологій у інтерактивній рекламі освітніх послуг / К. О. Метешкін, О. Є. Поморцева // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 36, вип. 4. - С. 110-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_36_4_13
Актуальність дослідження обумовлена проблемами, що склалися під час проведення вступної кампанії до ВНЗ. Більшість навчальних закладів використовують досвід реклами товарів загального споживання, не враховуючи те, що надається специфічна послуга: одному студенту, якого обслуговує великий колектив високоінтелектуальних науково-педагогічних працівників, а також допоміжний персонал ВНЗ. Тому рекламна діяльність профілюючої кафедри за умов ринкової економіки повинна бути на одному щаблі з навчальною, методичною, науковою та виховною діяльністю. Наведений матеріал базується на реально діючій системі підтримки освітніх процесів у вигляді сайту кафедри. Грамотне використання одного з ресурсів цієї системи дозволило підвищити ефективність набору студентів за рахунок інтерактивного характеру реклами.Актуальность исследования обусловлена проблемами, сложившимися при проведении вступительной кампании в ВУЗ. Большинство учебных заведений используют опыт рекламы товаров общего потребления, не принимая во внимание то, что предоставляется специфическая услуга. Надо учитывать, что услугу одному студенту предоставляет большой коллектив высокоинтеллектуальных научно-педагогических работников, а также вспомогательного персонала ВУЗ. Поэтому рекламная деятельность профилирующей кафедры в условиях рыночной экономики должна быть в одном ряду с учебной, методической, научной и воспитательной деятельностью. Изложенный материал базируется на реально действующей системе поддержки образовательных процессов в виде сайта кафедры. Грамотное использование одного из ресурсов этой системы позволило увеличить эффективность набора студентов за счет интерактивного характера рекламы.The urgency of the material given in the article is caused by the problems which are usual for the entering a university campaign. The majority of educational institutions use experience of advertising activity of the goods of general consumption not considering that the specific service is given. It is necessary to take into account that the service to one student is given by the large collective of the scientific-pedagogical workers, and also auxiliary personnel of high school. Therefore advertising activity of the major faculty in conditions of market economy should be in one line with educational, methodical and scientific activity. The stated material is based on the real working system supporting the educational processes such as a site of thefaculty. Competent use of one of resources of this system has allowed to increase the efficiency of enrolling students at the university by means of interactive character of advertising.
  Повний текст PDF - 531.285 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Метешкін К.
  • Поморцева О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Метешкін К. О. Досвід використання web-технологій у інтерактивній рекламі освітніх послуг / К. О. Метешкін, О. Є. Поморцева // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 36, вип. 4. - С. 110-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_36_4_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Метешкін Костянтин Олександрович (1950–) (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського