Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Лаврентьєва Г. П. 
Пропедевтика навчання основ інформатики у старшому дошкільному і молодшому шкільному віці / Г. П. Лаврентьєва // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 35, вип. 3. - С. 22-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_35_3_5
Висвітлено питання пропедевтики навчання основ інформатики у старшому дошкільному і молодшому шкільному віці. Розкрито принципи, концептуальні засади, механізми реалізації безперервного навчання основ інформатики. Досліджено процеси й особливості використання й упровадження ІКТ у навчально-виховному процесі для дітей дошкільного віку. Визначено чинники, які впливають на ефективність навчання і безпечне використання комп'ютерної техніки, які є суттєвими для збереження здоров'я дітей дошкільного віку. Викладено методичні поради і психолого-педагогічні вимоги до організації навчального середовища, забезпечення психологічного комфорту дитини у використанні комп'ютерних розвивальних ігрових і навчальних засобів, що є суттєвими для здійснення пропедевтики навчання інформаційних технологій.Освещены вопросы пропедевтики обучения основам информатики в старшем дошкольном и младшем школьном возрасте. Раскрыты принципы, концептуальные основы, механизмы реализации непрерывного обучения основам информатики. Исследованы процессы и особенности использования и внедрения ИКТ в учебно-воспитательный процесс детей дошкольного возраста. Определены факторы, влияющие на эффективность обучения и безопасное использование компьютерной техники, существенные для сохранения здоровья детей дошкольного возраста. Изложены методические советы и психолого-педагогические требования к организации учебной среды, направленные на обеспечение психологического комфорта ребенка при использовании компьютерных развивающих игровых и учебных средств, существенные при проведении пропедевтики обучения информационным технологиям.This article highlights the propaedeutic of ICT basics learning in preschool and early school years. It reveals the principles, conceptual frameworks, mechanisms of continuous propaedeutic of learning of ICT basics. It investigates the processes and characteristics of the use and application of ICT in the educational process of children of preschool age. The factors that influence the effectiveness of training and safe use of computer technology that essential to health preservation of preschool children are identified. Methodological advice and psychological and pedagogical requirements for the educational environment, providing psychological comfort of a child being essential for propaedeutic of ICT learning are outlined.
  Повний текст PDF - 232.885 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лаврентьєва Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лаврентьєва Г. П. Пропедевтика навчання основ інформатики у старшому дошкільному і молодшому шкільному віці / Г. П. Лаврентьєва // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 35, вип. 3. - С. 22-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_35_3_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Лаврентьєва Галина Прокопівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського