Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Богачков Ю. М. 
Ключові питання створення концепції мережі ресурсних центрів дистанційної освіти загальноосвітніх навчальних закладів / Ю. М. Богачков, О. П. Пінчук // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 35, вип. 3. - С. 83-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_35_3_12
Висвітлено проблему побудови мережі ресурсних центрів дистанційної освіти для забезпечення потреб загальноосвітніх навчальних закладів. Розглянуто сучасні освітні тренди застосування Інтернет сервісів у навчанні. Визначено головні протиріччя, вирішенню яких сприяє створення мережі ресурсних центрів. Дано визначення основних термінів, які стосуються даного кола питань. Визначено основні категорії учасників, на яких зорієнтовано запровадження дистанційного навчання та створення мережі. Розглянуто основні завдання функціонування ресурсних центрів дистанційної освіти та типи забезпечення: кадрове, нормативне, інформаційне, системотехнічне тощо. Виконано огляд можливих моделей впровадження дистанційного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Розглянуто три варіанти бізнес-моделей ресурсних центрів у залежності від джерел фінансування.Освещена проблема построения сети ресурсных центров дистанционного образования для обеспечения потребностей общеобразовательных учебных заведений. Рассмотрены современные образовательные тренды применения Интернет сервисов в обучении. Описаны главные противоречия, решению которых способствует создание сети ресурсных центров. Даны определение основных терминов, относящихся к данному кругу вопросов. Названы основные категории участников, на которых ориентировано внедрение дистанционного обучения и создания сети. Рассмотрены основные задачи функционирования ресурсных центров дистанционного образования и типы обеспечения: кадровое, нормативное, информационное, системотехническое и пр. Выполнен обзор возможных моделей внедрения дистанционного обучения учащихся общеобразовательных учебных заведений. Рассмотрены три варианта бизнес-моделей ресурсных центров в зависимости от источников финансирования.In the article the problem of constructing a network of distance education resource centers to meet the needs of general secondary schools is presented. Modern educational trends of the use of Internet services in education are viewed. Main contradictions, solution of which helps to create a network of resource centers, are identified. The definition of key terms related to the range of issues are given. There are determined the main categories of participants of elearning and networking implementation. There are considered the basic tasks of distance education resource centers functioning and types of their supporting: personnel, regulatory, informative, systematic and technical etc. The review of possible models of implementation of students' distance learning is presented. Three options of business models of resource centers, depending on funding sources are offered.
  Повний текст PDF - 269.815 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Богачков Ю.
  • Пінчук О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Богачков Ю. М. Ключові питання створення концепції мережі ресурсних центрів дистанційної освіти загальноосвітніх навчальних закладів / Ю. М. Богачков, О. П. Пінчук // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 35, вип. 3. - С. 83-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_35_3_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Богачков Юрій Миколайович (педагогічні науки)
  • Пінчук Ольга Павлівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського