Наукова періодика України Грані


Согорін А. А. 
Розуміння концепта "реклама" в соціології Ж. Бодрійяра / А. А. Согорін // Грані. - 2015. - № 10(1). - С. 98-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Grani_2015_10_20
  Повний текст PDF - 1.316 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Согорін А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Согорін А. А. Розуміння концепта "реклама" в соціології Ж. Бодрійяра / А. А. Согорін // Грані. - 2015. - № 10(1). - С. 98-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Grani_2015_10_20.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Согорін Андрій Анатолійович (соціологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського