Наукова періодика України Грані


Шинкаренко В. Д. 
Маркетинг – инструмент трансформации традиционных обществ / В. Д. Шинкаренко // Грані. - 2014. - № 1. - С. 37-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Grani_2014_1_9
  Повний текст PDF - 402.694 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шинкаренко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шинкаренко В. Д. Маркетинг – инструмент трансформации традиционных обществ / В. Д. Шинкаренко // Грані. - 2014. - № 1. - С. 37-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Grani_2014_1_9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського