Наукова періодика України Грані


Кривошеїн В. В. 
Загальнотеоретичні засади державного брендингу / В. В. Кривошеїн // Грані. - 2013. - № 12. - С. 6-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Grani_2013_12_3
  Повний текст PDF - 344.185 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кривошеїн В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кривошеїн В. В. Загальнотеоретичні засади державного брендингу / В. В. Кривошеїн // Грані. - 2013. - № 12. - С. 6-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Grani_2013_12_3.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського