Наукова періодика України | Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві | ||
Іваніцький Р. До питання доцільності впровадження варіативного модуля "фітнес" у процес фізичного виховання дітей із вадами слуху / Р. Іваніцький, А. Альошина, О. Бичук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2018. - № 2. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2018_2_10 Адаптивне фізичне виховання - новий напрям у науковому та освітньому просторі, який потребує постійного розвитку й удосконалення, за допомогою пошуку нових форм і методів роботи з дітьми, котрі мають різні вади в індивідуальному розвитку. Аналіз наукової та науково-методичної літератури, Інтернет-джерел й ознайомлення з практикою роботи спеціальних шкіл для дітей із вадами слуху дає підставу стверджувати, що зміст програм із фізичного виховання для цієї категорії школярів є недостатньо розробленим. Мета дослідження - вивчити можливість впровадження елементів фітнесу в процес фізичного виховання дітей із вадами слуху. У процесі дослідження використано такі методи, як аналіз науково-методичних літературних та Інтернет-джерел, синтез, систематизація, конкретизація. Ураження слухового аналізатора позначається на роботі вестибулярного й кінестетичного апаратів, що супроводжується затримкою формування прямостояння, порушенням м'язового тонусу та здатності підтримки рівноваги, недорозвиненням просторової орієнтації, утрудненнями в диференціації рухових відчуттів і виконанні складнокоординаційних рухів. У зв'язку з цим важливого значення набуває впровадження в спеціальній школі для дітей означеної нозології відповідної системи педагогічних заходів, яка б забезпечувала належний рівень розвитку фізичних якостей у поєднанні з корекційно-оздоровчою спрямованістю процесу адаптивного фізичного виховання. Висновки: наявність суперечностей між психологічними, соціальними й фізичними потребами дітей із вадами слуху та їх можливостями визначає пошук і наукове обгрунтування ефективних шляхів корекції наявних у них рухових порушень засобами адаптивного фізичного виховання, зокрема впровадженням варіативного модуля "Фітнес" із використанням таких його видів, як "Степ-аеробіка", "Фітбол-гімнастика", "Пілатес" та "Стабілізація", і відповідного обладнання, зокрема еспандера-тренажера "Метелик", еспандера "Mini Bands", гумових стрічок, обручів для Пілатесу, степ-платформ, фітболів, балансувальних платформ. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Іваніцький Р. До питання доцільності впровадження варіативного модуля "фітнес" у процес фізичного виховання дітей із вадами слуху / Р. Іваніцький, А. Альошина, О. Бичук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2018. - № 2. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2018_2_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |