Наукова періодика України Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві


Сабіров О. 
Концептуальні основи формування рухових умінь і навичок студентів у процесі позааудиторних занять фізичними вправами / О. Сабіров, В. Пантік // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2018. - № 1. - С. 36-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2018_1_8
Формування вмінь виконувати рухові дії, їх трансформація в навички та вміння вищого порядку - це тривалий і складний процес. Дослідження його закономірностей є важливою проблемою фізичного виховання студентів. Мета дослідження - розробити концептуальні основи формування рухових умінь і навичок студентів у процесі позааудиторних занять фізичними вправами. Матеріал і методи дослідження - аналіз та узагальнення літературних джерел, аналіз та синтез, порівняльний аналіз, узагальнення. Навчання технічного прийому потрібно здійснювати відповідно до педагогічних завдань й етапів навчання. На першому етапі на основі створення зорового та логічного образу руху відбувається початкове вивчення техніки рухової дії, якому відповідає стадія формування вміння відтворювати техніку дії в загальній формі. Для другого етапу характерне поглиблене, деталізоване вивчення. Відповідно відбувалося уточнення рухового вміння, яке переходило в навичку. На третьому етапі забезпечується закріплення і вдосконалення рухової дії, внаслідок чого формувалися рухові навички й уміння вищого порядку. Висновки: формування рухових умінь і навичок студентів у процесі позааудиторних занять фізичними вправами здійснюють підвищенням фізичної підготовленості студентів; широким застосуванням імітаційних, підвідних, спеціальних і змагальних фізичних вправ; оптимізацією структури рухів під час виконання технічних прийомів; підвищення точності й швидкості результату під час виконання технічних прийомів; збільшення арсеналу варіантів технічних прийомів і способів, формування вміння вільно переходити від одних рухів до інших; стабільного й ефективного виконання прийомів під часу впливу чинників, які заважають виконувати вправу або під час активної протидії суперника; виконання технічних прийомів із високою ефективністю під час утоми або великого психічного напруження; формування індивідуальної техніки відповідно до морфофункціональних та психічних особливостей студентів; використання технічних прийомів у спортивній діяльності відповідно до ігрових і тактичних завдань.
  Повний текст PDF - 216.979 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сабіров О.
  • Пантік В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сабіров О. Концептуальні основи формування рухових умінь і навичок студентів у процесі позааудиторних занять фізичними вправами / О. Сабіров, В. Пантік // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2018. - № 1. - С. 36-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2018_1_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Пантік Василь Васильович (фізичне виховання та спорт)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського