Наукова періодика України Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві


Belikova N. 
Perspectives for Implementation of New Variative Modulesof "Physical Culture. Grades 5–9" Training Program / N. Belikova, S. Indyka, N. Ulyanytska, S. Podubinska, V. Krendelieva // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2017. - № 3. - С. 140-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2017_3_25
Нині українська школа перебуває на хвилі глибинних освітніх реформ. Значним кроком до нової української школи є оновлення програм основної школи з урахуванням компетентнісного підходу. Дослідження перспектив упровадження нових варіативних модулів навчальної програми "Фізична культура. 5 - 9 класи" потребує детального аналізу для вдосконалення фізичного виховання школярів. Охарактеризовано історію становлення оновлених для уроків фізичної культури (ФК) видів спорту та стан їх розвитку в Україні на сьогодні. Серед них - регбі, корфбол, петанк, фехтування, військово-спортивні ігри, степ-аеробіка та чирлідінг. Досліджено ставлення вчителів ФК до можливостей упровадження нових варіативних модулів. Вивчено інтереси школярів та їх зацікавленість у їх вивченні. Використано аналіз та узагальнення літературних джерел, опитувально-діагностичні та математично-статистичні методи. Проведено опитування учителів ФК середніх класів (36 чоловік) та учнів 5 - 9-х класів (120 осіб) загальноосвітніх навчальних закладів м. Луцьк. Установлено, що 56,25 % учнів хотіли б урізноманітнити уроки ФК, тому що вони не завжди проходять цікаво (46,25 %). 20 % учителів не завжди враховують інтереси учнів при плануванні уроків ФК. Серед видів спорту, які викликають найбільшу зацікавленість у вчителів, і за наявності матеріально-технічних можливостей для їх упровадження - степ-аеробіка (50 проти 40 %), військово-спортивні ігри (20 проти 5 %), чирлідинг (15 проти 10 %) і регбі (10 проти 15 %). Учні виявили бажання вивчати військовоспортивні ігри (38,75 %), регбі, степ-аеробіку, фехтування (28,75; 27,75 і 27,5 % відповідно) та чирлідинг (23,75 %). Корфбол, петанк і фехтування не цікавлять жодного з учителів; петанк і корфбол викликають найнижчу зацікавленість в учнів. Запропоновано під час курсів підвищення кваліфікації в інститутах післядипломної педагогічної освіти впроваджувати спецкурси з основних нововведень з урахуванням особливостей і традицій у розвитку фізкультурної освіти того чи іншого регіону.
  Повний текст PDF - 547.673 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Belikova N.
  • Indyka S.
  • Ulyanytska N.
  • Podubinska S.
  • Krendelieva V.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Belikova N. Perspectives for Implementation of New Variative Modulesof "Physical Culture. Grades 5–9" Training Program / N. Belikova, S. Indyka, N. Ulyanytska, S. Podubinska, V. Krendelieva // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2017. - № 3. - С. 140-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2017_3_25.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Індика Світлана Ярославівна (фізичне виховання та спорт)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського