Наукова періодика України | Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві | ||
Грибан Г. Професійні відносини викладача фізичного виховання зі студентами під час формування фізкультурно-оздоровчих компетентностей / Г. Грибан // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2015. - № 3. - С. 15-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2015_3_5 Зазначено, що підготовка майбутніх викладачів фізичного виховання має розглядатися як науково обгрунтована система суб'єкт-суб'єктної взаємодії студентів і професорсько-викладацького складу вищого навчального закладу. Головна мета такого підходу - уніфікація та спрощення управлінської діяльності, створення умов для більш ефективного вирішення загальних питань наукової організації педагогічної праці. Розкрито психолого-педагогічні аспекти відносин викладача зі студентами під час формування фізкультурно-оздоровчих компетентностей. Серед найважливіших особистісних і ділових якостей викладача, які позитивно впливають на стосунки зі студентами, - доброта, уважність, професіоналізм, терплячість, справедливість, фізична підготовленість, чесність, витримка, стриманість, дотепність тощо. Встановлено, що найважливішим кінцевим результатом навчально-виховного процесу є ставлення студентів до фізичного виховання, рівень сформованої мотивації та наявність у випускників фізкультурно-оздоровчих компетентностей. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Грибан Г. Професійні відносини викладача фізичного виховання зі студентами під час формування фізкультурно-оздоровчих компетентностей / Г. Грибан // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2015. - № 3. - С. 15-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2015_3_5. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |