Наукова періодика України | Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві | ||
Мороз М. С. Вплив змагальних навантажень на організм юних бігунів на середні дистанції / М. С. Мороз, А. Г. Карабанов // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2013. - № 2. - С. 143-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2013_2_36 Розглянуто питання планування змагальної діяльності та впливу подвійних стартів на функціональний стан організму й рівень фізичної працездатності юних бігунів на середні дистанції. Показано, що тренери юних спортсменів не завжди дотримуються вимог положення про ДЮСШ, дозволяють бігунам на одних змаганнях стартувати на двох і навіть на трьох дистанціях, залучають юних бігунів стартувати зі спортсменами старших вікових груп, а після змагань проводять тренувальні заняття, незважаючи на незадовільне самопочуття, що таїть у собі зниження працездатності й перенапруження серцево-судинної системи. Визначено вплив одноразових і дворазових стартів в один день на рівень фізичної працездатності та функціональний стан ССС юних бігунів на середні дистанції. Розроблено методичні рекомендації для тренерів, які мають контролювати фізичний стан юних спортсменів і не допускати перенапруження й перетренованості їх організму. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мороз М. С. Вплив змагальних навантажень на організм юних бігунів на середні дистанції / М. С. Мороз, А. Г. Карабанов // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2013. - № 2. - С. 143-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2013_2_36.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |