Наукова періодика України | Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві | ||
Статьєв С. І. Значення занять музично-ритмічного виховання глухих дітей молодшого шкільного віку / С. І. Статьєв // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 4. - С. 187-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_4_45 На сьогодні ця проблема є дуже актуальною та потребує нагального розв'язання. Завдання дослідження - розкрити й охарактеризувати значення музично-ритмічних занять для розвитку особистості глухих дітей молодшого шкільного віку. Для виявлення ефективності музично-ритмічних занять використано методи оцінки основних складників танцювальних рухів, які вивчали на заняттях. Результати наших досліджень підтвердили, що заняття музично-римічного виховання мають позитивний вплив на розвиток фізичних і духовних якостей глухих дітей, покращають рівень опанування танцювальними рухами. Рекомендовано такі заняття в школах-інтернатах та реабілітаційних центрах для покращання адаптації дітей із цією патологією в соціумі. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Статьєв С. І. Значення занять музично-ритмічного виховання глухих дітей молодшого шкільного віку / С. І. Статьєв // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 4. - С. 187-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_4_45. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |