Наукова періодика України | Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві | ||
Єрмакова Т. С. Роль і значення "шкіл здоров’я” у формуванні світогляду школярів / Т. С. Єрмакова // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 3. - С. 203–207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_3_51 Розкрито поняття "педагогічна валеологія", "педагогіка здоров'я", "здоров'язберігальна педагогіка". Вивчено та розкрито особливості впливу "Шкіл здоров'я" на формування здорового способу життя школярів. Проаналізовано основні компоненти моделі "Школи здоров'я". Виявлено, що "Школа розуміння", "Школа розвитку", "Школа діалогу культур" працювали за авторськими програмами розвитку дитини й грунтувалися на ідеях відомих педагогів-гуманістів минулого та сучасних концепціях розвивальної освіти, діалогічного навчання, особистісно орієнтованого підходу. Визначено особливості роботи шкіл, основні вимоги та напрями реалізації вальдорфської системи здоров'язбереження школярів. Виявлено недоліки, які заважали впровадженню в практику та розвитку ідей формування здорового способу життя учнів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Єрмакова Т. С. Роль і значення "шкіл здоров’я” у формуванні світогляду школярів / Т. С. Єрмакова // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 3. - С. 203–207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_3_51.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |