Наукова періодика України | Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві | ||
Кравчук Я. І. Теоретико-методичні засади диференційованого підходу до навчання фізичної культури учнів загальноосвітньої школи / Я. І. Кравчук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2010. - № 1. - С. 40–44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2010_1_12 Проаналізовано теоретико-методичні основи диференційованого підходу (ДП) до навчання фізичної культури учнів загальноосвітньої школи. Встановлено, що ДП до навчання - складна соціально-дидактична система, яка включає різні сторони навчального процесу та діяльності учнів і передбачає підбір оптимальних засобів, методів і форм навчання відповідно до типових особливостей учнів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кравчук Я. І. Теоретико-методичні засади диференційованого підходу до навчання фізичної культури учнів загальноосвітньої школи / Я. І. Кравчук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2010. - № 1. - С. 40–44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2010_1_12. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |