Наукова періодика України Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві


Кравчук Я. І. 
Теоретико-методичні засади диференційованого підходу до навчання фізичної культури учнів загальноосвітньої школи / Я. І. Кравчук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2010. - № 1. - С. 40–44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2010_1_12
Проаналізовано теоретико-методичні основи диференційованого підходу (ДП) до навчання фізичної культури учнів загальноосвітньої школи. Встановлено, що ДП до навчання - складна соціально-дидактична система, яка включає різні сторони навчального процесу та діяльності учнів і передбачає підбір оптимальних засобів, методів і форм навчання відповідно до типових особливостей учнів.
  Повний текст PDF - 147.369 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кравчук Я.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кравчук Я. І. Теоретико-методичні засади диференційованого підходу до навчання фізичної культури учнів загальноосвітньої школи / Я. І. Кравчук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2010. - № 1. - С. 40–44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2010_1_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського