Наукова періодика України Finane, accounting, banks


Кривич Я. М. 
Роль реклами у формуванні сучасного іміджу банку / Я. М. Кривич, Ф. І. Ушкалова, Ю. С. Грибкова // Финансы, учет, банки. - 2014. - Вып. 1. - С. 167-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fub_2014_1_24
  Повний текст PDF - 1.103 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кривич Я.
  • Ушкалова Ф.
  • Грибкова Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кривич Я. М. Роль реклами у формуванні сучасного іміджу банку / Я. М. Кривич, Ф. І. Ушкалова, Ю. С. Грибкова // Финансы, учет, банки. - 2014. - Вып. 1. - С. 167-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fub_2014_1_24.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кривич Яна Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського