Наукова періодика України | Фінанси, облік і аудит | ||
Єранкін О. О. Особливості аналізу маркетингового середовища агробізнесу України в умовах глобалізації / О. О. Єранкін // Фінанси, облік і аудит. - 2015. - Вип. 1. - С. 295-303. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Foa_2015_1_23 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Єранкін О. О. Особливості аналізу маркетингового середовища агробізнесу України в умовах глобалізації / О. О. Єранкін // Фінанси, облік і аудит. - 2015. - Вип. 1. - С. 295-303. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Foa_2015_1_23.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |