Наукова періодика України | Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики | ||
Resler M. V. Classification of marketing researches on innovation product / M. V. Resler // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2017. - Вип. 1. - С. 210-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2017_1_28 На сьогоднішній день інновації є важливим фактором у розвитку соціально-економічного розвитку. В епоху глобалізації, підвищення очікувань клієнтів і більш конкурентоспроможного бізнесу, охочих залишитися на ринку, спрямованих на розвиток (часто обумовлено зовнішніми факторами), змушені здійснювати безперервну інноваційну діяльність. Проведені дослідження як на рівні компанії, так і на національному, міжнародному рівнях показують істотний вплив на інноваційну діяльність, яка здійснюється за умов окремих принципів, а також всієї економіки. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Resler M. V. Classification of marketing researches on innovation product / M. V. Resler // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2017. - Вип. 1. - С. 210-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2017_1_28. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |