Наукова періодика України | Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики | ||
Воскресенська О. Є. Удосконалення системи стратегічного маркетингового управління туристичними підприємствами / О. Є. Воскресенська // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2015. - Вип. 2. - С. 76-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2015_2_12 Розглянуто управління туристичним підприємством з використанням системного підходу, який надає змогу здійснити аналіз різних за своєю природою та складністю об'єктів з єдиної точки зору. Виявлено найважливіші характерні риси функціонування системи та враховано найбільш вагомі фактори, що впливають на її розвиток. Також передбачено підпорядкованість цілей і результатів підсистем взаємопов'язаним цілям, що впливає на економічну безпеку підприємства. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Воскресенська О. Є. Удосконалення системи стратегічного маркетингового управління туристичними підприємствами / О. Є. Воскресенська // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2015. - Вип. 2. - С. 76-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2015_2_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |