Наукова періодика України Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики


Воскресенська О. Є. 
Удосконалення системи стратегічного маркетингового управління туристичними підприємствами / О. Є. Воскресенська // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2015. - Вип. 2. - С. 76-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2015_2_12
Розглянуто управління туристичним підприємством з використанням системного підходу, який надає змогу здійснити аналіз різних за своєю природою та складністю об'єктів з єдиної точки зору. Виявлено найважливіші характерні риси функціонування системи та враховано найбільш вагомі фактори, що впливають на її розвиток. Також передбачено підпорядкованість цілей і результатів підсистем взаємопов'язаним цілям, що впливає на економічну безпеку підприємства.
  Повний текст PDF - 362.554 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Воскресенська О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Воскресенська О. Є. Удосконалення системи стратегічного маркетингового управління туристичними підприємствами / О. Є. Воскресенська // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2015. - Вип. 2. - С. 76-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2015_2_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Воскресенська Олена Євгеніївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського