Наукова періодика України | Філологічні трактати | ||
Chulanova H. V. The Realization of the Language Game on the Lexical-Semantic Level in Advertising English Slogans / H. V. Chulanova, A. V. Voronko // Філологічні трактати. - 2018. - Т. 10, № 3. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2018_10_3_14 Робота присвячена мовній грі та її реалізації в рекламних гаслах. Проаналізовано прагматичну орієнтацію текстів англійських слоганів. Визначено використання засобів на лексико-семантичному рівні для створення впливу на реципієнтів та представляються прагматичні та маніпулюючі особливості, які створюють емоційну реакцію одержувачів за допомогою словесного компонента. Описано роль мовної гри як засобу привернення уваги клієнтів на структуру лозунгів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Chulanova H. V. The Realization of the Language Game on the Lexical-Semantic Level in Advertising English Slogans / H. V. Chulanova, A. V. Voronko // Філологічні трактати. - 2018. - Т. 10, № 3. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2018_10_3_14. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |