Наукова періодика України | Філологічні трактати | ||
Кочерга С. О. Концептуалістська колористика в сучасній українській драматургії / С. О. Кочерга // Філологічні трактати. - 2018. - Т. 10, № 2. - С. 150-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2018_10_2_22 Здійснено огляд тлумачення ролі та функцій кольору в театрі і драматургії, його актуалізацію в добу модернізму. Увагу приділено концептуалістським особливостям колористичного коду як чинника поетики в українській постмодерній драматургії, що, зокрема, засвідчують твори Павла Ар'є, Ярослава Верещака, Неди Неждани, Ігоря Липовського. Наголошено, що за допомогою барв автори маркують певні ідеї, вдаються до іронії, гри, провокації тощо. Інтерпретація концептуалістської колористики потребує активного залучення когнітивного інструментарію. На прикладі п'єси "Різниця" Артема Вишневського доведено суголосність її художньої концепції з проблематикою праць філософа-герменевта М. Гайдеера, теорією постреальності Ж. Бодрійяра. "Мова" кольорів у п'єсі дає інтелектуальну поживу для осмислення буття художника у світі симулякрів, який зумовлює небезпеку його деградації. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кочерга С. О. Концептуалістська колористика в сучасній українській драматургії / С. О. Кочерга // Філологічні трактати. - 2018. - Т. 10, № 2. - С. 150-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2018_10_2_22.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |