Наукова періодика України | Філологічні трактати | ||
Chulanova G. V. Gender Marked Words in Advertising Texts: The Equivalence of Translation / G. V. Chulanova, S. V. Shevchenko // Філологічні трактати. - 2017. - Т. 9, № 4. - С. 109-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2017_9_4_18 Досліджено особливості процесу перекладу англомовних рекламних текстів з гендерною маркованістю, що виражена за допомогою вживання гендерно маркованих одиниць. Мета дослідження - визначення характерних аспектів та проблемних моментів пов'язаних з перекладом рекламних текстів, які містять гендерно марковані одиниці. Задля досягнення поставленої мети проведено аналіз рекламного тексту як лінгвістичного явища, а також гендерно маркованих одиниць як одного з найефективніших засобів впливу на реципієнта у процесі здійснення акту рекламної комунікації. Виділено основні категорії гендерно маркованих одиниць, що вживаються у рекламних повідомленнях, а також проаналізовано вплив гендерно маркованих одиниць на процес перекладу гендерно орієнтованих рекламних текстів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Chulanova G. V. Gender Marked Words in Advertising Texts: The Equivalence of Translation / G. V. Chulanova, S. V. Shevchenko // Філологічні трактати. - 2017. - Т. 9, № 4. - С. 109-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2017_9_4_18. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |