Наукова періодика України Філологічні трактати


Chulanova G. V. 
Gender Marked Words in Advertising Texts: The Equivalence of Translation / G. V. Chulanova, S. V. Shevchenko // Філологічні трактати. - 2017. - Т. 9, № 4. - С. 109-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2017_9_4_18
Досліджено особливості процесу перекладу англомовних рекламних текстів з гендерною маркованістю, що виражена за допомогою вживання гендерно маркованих одиниць. Мета дослідження - визначення характерних аспектів та проблемних моментів пов'язаних з перекладом рекламних текстів, які містять гендерно марковані одиниці. Задля досягнення поставленої мети проведено аналіз рекламного тексту як лінгвістичного явища, а також гендерно маркованих одиниць як одного з найефективніших засобів впливу на реципієнта у процесі здійснення акту рекламної комунікації. Виділено основні категорії гендерно маркованих одиниць, що вживаються у рекламних повідомленнях, а також проаналізовано вплив гендерно маркованих одиниць на процес перекладу гендерно орієнтованих рекламних текстів.
  Повний текст PDF - 448.472 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Chulanova G.
  • Shevchenko S.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Chulanova G. V. Gender Marked Words in Advertising Texts: The Equivalence of Translation / G. V. Chulanova, S. V. Shevchenko // Філологічні трактати. - 2017. - Т. 9, № 4. - С. 109-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2017_9_4_18.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського