Наукова періодика України Філологічні трактати


Rudenko N. 
Pragmatic aspect of english public service advertising / N. Rudenko // Філологічні трактати. - 2017. - Т. 9, № 1. - С. 86-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2017_9_1_13
Проаналізовано прагматичну спрямованість текстів англомовної соціальної реклами, а саме їх стратегії і тактики манпулювання. Мовне маніпулювання займає особливе місце в рекламному медіа дискурсі, так як визначає використання мовних засобів на різних рівнях для створення прихованого впливу на реципієнта в соціальній рекламі для досягнення її основної мети - спонукання до дії. Прагматичний ааліз реклами надає змогу виявити мовні засоби аргументації, прийоми та тактики переконування.
  Повний текст PDF - 356.34 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Rudenko N.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Rudenko N. Pragmatic aspect of english public service advertising / N. Rudenko // Філологічні трактати. - 2017. - Т. 9, № 1. - С. 86-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2017_9_1_13.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського