Наукова періодика України | Філологічні трактати | ||
Садовнікова О. П. Вербалізація культурно-етнічного рівня сучасного рекламного звернення / О. П. Садовнікова // Філологічні трактати. - 2015. - Т. 7, № 4. - С. 67-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2015_7_4_11 Реклама є частиною національного інформаційного простору, вона народжується у певній етнокультурній системі, у неї апріорі закладено відповідний мовно-культурний код. Об'єктом спостережень стали рекламні звернення на українському телебаченні, зокрема їх текстова частина. З'ясовано, що близько 20 % із них звертаються до культурно-етнічних знань реципієнтів. Вербалізація культурно-етнічної складової рекламного звернення відбувається через використання національно маркованої лексики і безеквівалентної лексики, яка охоплює слова-реалїі (екзотизми, варваризми), фонову лексику (слова-символи). Виокремлення національно маркованих лексем здійснено за такими критеріями: семантичним: наявність у структурі лексичного значення семи "національне" (етнічне, фольклорне, символічне); граматичним - за формальними показниками проаналізовано автентичні й запозичені одиниці; функціонально-стилістичним - створення національного колориту. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Садовнікова О. П. Вербалізація культурно-етнічного рівня сучасного рекламного звернення / О. П. Садовнікова // Філологічні трактати. - 2015. - Т. 7, № 4. - С. 67-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2015_7_4_11. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |