Наукова періодика України | Філологічні трактати | ||
Чуйко О. А. Когнітивно-ономасіологічний аспект торгових назв лікарських препаратів / О. А. Чуйко // Філологічні трактати. - 2015. - Т. 7, № 2. - С. 123-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2015_7_2_19 У зв'язку з реорганізацією в суспільстві, підвищенням ролі науки та техніки в період глобалізації сучасний фармацевтичний ринок зазнав суттєвих змін, котрі відображаються у складі мови. Назви лікарських препаратів - це невід'ємна складова та джерело збагачення фармацевтичного дискурсу. Досліджено номінації лікарських засобів як конституентів термінології, номенклатуру та ономастичне поле. Зважаючи на різноманітні лінгвістичні та когнітивні дослідження, розглянуто торгові назви як власні, котрі зумовлені не лише мовними нормами, але і юридичними. Увагу приділено прагматичному значенню лінгвістичних та фонетичних компонентів, мотиваційної основи, оскільки вони визначають психологічне сприйняття бренду та споживання продукції. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чуйко О. А. Когнітивно-ономасіологічний аспект торгових назв лікарських препаратів / О. А. Чуйко // Філологічні трактати. - 2015. - Т. 7, № 2. - С. 123-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2015_7_2_19. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |